Thursday 2 May 2013

PERUBATAN ISLAM PUN BANYAK YANG MENIPU


Assalammualaikum semua dan salam sejahtera atuk ucapkan, untuk kali ini bukan atuk nak merendahkan perubatan islam . Atuk sendiri pernah pergi berubat dekat saudara harun din ( mesti ramai yang kenal kan ) dan terus terang atuk katakan perubatan harun din memang mujarab tetapi semestinya dengan kuasa allah juga . Post kali ini khas untuk segelintir saudara atuk yang hantar mail menyatakan syirik la dan bermacam lagi dengan meminta tolong dari bomoh siam. Maaf untuk saudara yang berpendapat begitu sebab apa yang atuk buat disini adalah ikhlas untuk menolong orang yang betul² perlukan pertolongan, kalau orang yang senang memang la mudah bercakap , suruh berdoa untuk minta dari allah tapi dalam masa yang sama juga lupa allah juga suruh umatnya beriktiar sebagai contoh kalau ada antara saudara atuk ni sakit tenat , sakit buah pingang atau sebagainya bukankah kita akan pergi berjumpa doktor di hospital ( maaf atuk memang suka type ikut suka atuk saja sebab atuk memang tak suka jadi manusia hipokrit ) ??

Bagi atuk kalau dalam hati ni memang niat nak tolong biarlah cari bomoh yang betul² boleh tolong bukan bomoh yang tipu duit orang sana sini, tensen plak atuk bila orang chop sebagai manusia syirik zzz kalau tak tahu macam mana bomoh siam tu berubat jangan pandai cakap , biar atuk terang sikit okeh mula² sebelum mula upacara dia akan minta orang yang ingin bantuan untuk berdoa kepada tuhan ikut kepercayaan masing2 bukannya dia suruh pi sembah patung siam yang dia dok sembah pun -_-!!!

Okeh sambil² jom layan video part 1 perubatan ustaz penipu



Sekarang ustaz arif ni senyap sunyi yer? Atuk rasa baik lagi bomoh siam dari seorang muslim yang bertopengkan lebai dan ayat suci al-quran untuk menipu orang. Kalau orang senang tu atuk tak kisah sangat tapi bayangkan orang yang kurang mampu pergi berubat dekat orang yang macam ni , harapan tu memang tinggi tapi berapa banyak yang berjaya ? Atuk baca satu forum yang popular kat malaysia semua komen kebanyakkan negetif saja contoh pergi berubat tapi tak sembuh² duit yang habis jangan cakap la dan ada juga yang masih pertahankan ustaz ni kononnya walaupun dia ada menipu tapi ilmu pertahanan diri dia betul , zzz sudah tahu ustaz ni penipu masih pertahankan yer ? Entah berapa banyak dia sapu duit orang pun kita tak tahu, kalau ustaz arif ni betul dia boleh menyaman pihak MythBuster dari jepun/korean ( atuk tak pasti antara 2 negara tu )

Layan video part 2 plak



Sudah tengok video di atas sampai habis ? jadi nilailah sendiri sebab tu atuk bila ada yang email pasal atuk ni syirik la atuk malas ambil pusing. Yang penting allah tahu niat atuk tapi sekurang-kurangnya kalau sudah tercapai hajat tu ucaplah terima kasih bukan atuk nak minta duit pun. Pelaris perniagaan pun ada tapi terus terang caya siam yer =)

Nak tahu lebih lanjut tentang masalah yang insyallah dapat di tolong boleh email atuk :

PAKMATBOMOH@YAHOO.COM

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.