Sunday 5 May 2013

ANTARA PERKHIDMATAN LAIN YANG DISEDIAKAN BOMOH SIAM

ANTARA PERKHIDMATAN LAIN YANG DISEDIAKAN BOMOH SIAM

1 ) Buang makhluk halus dari tubuh badan atau juga kawasan rumah , tapi bagi pesakit sila membuat pemeriksaan dahulu di hospital dan jika pihak hospital tidak dapat mengenal pasti sakit tersebut atau secara ringkas pihak hospital memberitahu anda tidak sakit apa-apa jangan malu dan segan untuk bertanya dengan atuk. Jika anda merasakan rumah kediaman anda mempunyai pengaruh makhluk halus hingga menganggu anda sekeluarga jangan risau disini atuk cuma sekadar membantu dan bomoh siam tersebut memberi jaminan 100% jika perkara berkaitan makhluk halus ia dapat membantu hingga anda puas hati.

2 ) Minyak pemanis untuk perniagaan atau pun untuk membuat orang suka kepada anda , tapi atuk terus terang sepengetahuan atuk didalam minyak ini terdapat ukuran berbentuk patung yang diukir seakan-akan dari kayu .

3 ) khadam / jin untuk perniagaan yang besar-besar sahaja kalau perniagaan kecil tu atuk rasa cukup sekadar mengunakan minyak pemanis.

4 ) Pagar tempat perniagaan , membuang buatan orang , pagar rumah dan seangkatan dengannya

5 ) Buat no 4D dan atuk tanya sendiri memang menjadi ka ? bomoh tersebut sendiri beritahu semua ni ikut nasib kita jadi pada pendapat atuk kalau yang betul-betul terdesak tak payah la sebab tok moh pun kata ikut nasib kan kalau kena nasib tak ok bertambah teruk pula jadinya.

6 ) Perkahwinan di Siam ..... hehehe Atuk gurau saja la yang no 6 ni =)

Apa pun setiap perkhidmatan bomoh siam ini memerlukan anda untuk berjumpa dengan bomoh siam tersebut bukan berubat jarak jauh.

Sebarang pertanyaan boleh mail kepada

PAKMATBOMOH@YAHOO.COM


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.