Monday 6 May 2013

MINYAK PENGASIH DAN PEMANIS WARISAN MELAYU

MINYAK PENGASIH DAN PEMANIS WARISAN MELAYU

Assalammualaikum semua , sebelum ni atuk asyik promote perubatan siam sahaja dan ada yang beritahu kata susah untuk datang berjumpa kerana lokasi yang jauh dan tidak ada masa tetapi apa boleh buat sebab cara perubatan bomoh siam tersebut memang memerlukan orang yang perlukan pertolongan untuk datang berjumpa dengan secara bersemuka untuk berubat . Kali ini atuk ada sejenis minyak yang dihasilkan oleh seorang pengamal perubatan melayu bila atuk bertanya apa nama jenis minyak ini dia cuma beritahu nama yang sesuai untuk minyak ini adalah minyak pengasih sahaja dan ramuannya adalah dari akar kayu terpilih sebagai contoh akar cenuai dan juga diisi dengan ayat-ayat al-quran untuk menambah kelebihan kepada minyak ini.

Apa pun bagi orang yang beragama islam inggatlah sebelum mengunakan minyak pengasih ini atau apa sahaja perubatan yang atuk paparkan disini semuanya adalah sebagai ikhtiar sahaja!! Yang memakbulkan doa dan membuat niat kita tercapai adalah Allah s.w.t yang maha agung lagi maha berkuasa dan hanya padanya kita bermohon segalanya dan segala minyak atau perubatan bomoh adalah sebagai ikhtiar. Atuk bagi tahu semua ini untuk mengelakkan dari berlakunya syirik. Tanam didalam hati yang minyak ini semua adalah sebagai IKHTIAR!!!!

Jadi biar atuk senarai pendek antara kegunaan minyak pengasih ni

1 ) Sebagai pemikat dan pemanis diri serta menaikkan aura diri anda

2 ) Orang akan terpesona melihat dan orang yang marah kepada anda akan reda marahnya kerana apabila melihat anda akan timbul rasa simpati dan kasihan

3 ) Melariskan perniagaan anda insyallah dengan izin allah s.w.t  , pelanggan akan rasa senang dan selesa berurusan dengan anda . Perniagaan yang atuk maksudkan termasuk juga jualan langsung

4 ) Mempercepatkan datangnya jodoh bagi mereka yang lambat jodoh

5 ) Mengeratkan lagi hubungan suami isteri 

6 ) Membuat masyarakat suka bergaul dengan anda

7 ) Jika anda mempunyai masalah dengan orang atasan insyallah selepas mengunakan minyak ini orang atasan akan lebih menghargai dan rapat dengan anda tetapi kalau sebelum ni anda kaki ponteng , tidur dalam office masa bekerja selepas mengunakan minyak ini anda masih meneruskan tabiat lama memang sukar la. Maksud atuk kalau sebelum ini anda sudah mencuba pelbagai cara untuk membuat majikan suka akan anda tetapi masih tidak berjaya maka anda boleh mencuba minyak ini insyallah hajat anda akan tercapai

8 ) Insyallah anda akan menjadi tumpuan orang sekeliling walau dimanapun anda berada

Diatas adalah antara kegunaan minyak tersebut , minyak ini atuk boleh hantar melalui pos TETAPI perubatan yang mengunakan bomoh siam perlu berjumpa dan bersemuka =)

Mahar untuk minyak ini adalah RM 200.00 

Biar atuk berterus terang dari harga mahar diatas atuk telah mengambil sebanyak RM 30.00 untuk kos atuk pergi mendapatkan minyak tersebut serta kos penghantaran . Atuk mengunakan perkhidmatan pos laju dan kalau ada lebihan dari jumlah RM 30.00 tu atuk minta anda semua halalkan anggap sebagai upah atuk mendapatkan minyak ini .

Jika ada yang berminat untuk mendapatkan minyak pengasih ini boleh email kepada atuk dan dalam masa 3 hari dari tempoh anda membuat pembayaran atuk akan poskan mengunakan pos laju. Jumaat hingga ahad adalah hari atuk bercuti dari membuat sebarang penghantaran.

Sebarang pertanyaan boleh email kepada :

PAKMATBOMOH@YAHOO.COM

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.