Tuesday 30 April 2013

RITUAL PUJA SEMANGAT / ROH UNTUK DAPATKAN CINTA SEJATI

RITUAL PUJA SEMANGAT / ROH UNTUK DAPATKAN CINTA SEJATI

Sekadar Gambar Hiasan

Assalammualaikum semua dan bagi yang bukan beragama islam salam selamat dari atuk. Untuk kali ni atuk cuma nak menolong mereka yang ingin seseorang mempunyai perasaan cinta dan sayang bukan kerana tercalik minyak guna-guna ( sah² kerja syaitan ) . Semua ini akan lahir dari hati dan minda orang yang dituju bukan paksaan untuk dia sukakan anda sebagai contoh minyak dagu kalau tak jumpa anda sekejap pun dah macam orang gila ( anda suka ke kekasih hati jadi macam orang gila yang paling penting anda suka ke hantu dan syaitan minyak dagu berada didalam badan orang yang anda cintai dan mengawalnya akhir sekali hantu makan tuan kalau silap langkah ) , tapi rasa tak apa sebab banyak minyak dagu celup sekarang ni minyak cap ayam bila nak jual kata minyak dagu . Nak cerita juga pengalaman atuk masa pergi KL ada terjumpa mamat indon dia jual batu cincin , jadi atuk pun tengok-tengok saja koleksi batu yang dia ada terus masa tu dia promote satu batu yang boleh keluarkan cahaya didalam gelap. Kata mamat indon sudah ramai yang beli batu tersebut kerana ianya power dan batu tersebut adalah geliga ular ( aduii atuk terus gelak guling-guling dalam hati ) , sebab apa yang atuk tahu tu bukan geliga ular tapi batu mata dewa dekat indonesia memang banyak batu tu dan ramai juga orang indonesia datang malaysia jual batu tu dekat sini dengan mengatakan ianya geliga ular ( jadi anda semua jangan tertipu dengan barangan cap ayam tapi dikatakan barangan kelas A ) . Nak jadi cerita ada atuk pergi rumah bomoh melayu lokasi tak payah la atuk bagi tahu , itu pun kes ikut kawan berubat dia suka sorang awek bila atuk ajak pergi rumah bomoh siam dia tak nak sebab bomoh siam tidak gunakan ayat al-quran , bomoh melayu tu ada jual banyak batu cincin salah satu nya batu akan bercahaya dalam gelap dan bomoh tersebut juga mengatakan ianya geliga ular ( yeps batu yang sama macam mamat indon dekat KL tu jual ) adui agak-agak la kalau nak cari makan pun dah la jual beribu . Yang paling lucu dia tunjuk gambar jin katanya , dia kata gambar tu di ambil di gunung jerai memang atuk akui gunung jerai pun ada penghuninya tetapi yang atuk hairan bin ajaib rupa jin dalam gambar tu macam moskot mamee monster dalam iklan TV tu ja huhuhu malas atuk nak cakap banyak yang pasti berpuluh kali juga kawan atuk pergi berubat dekat bomoh tu tapi masih tak menjadi setiap kali pergi kawan atuk hulur paling kurang rm50.00 ( tok bomoh tu pun senyum bila ambil duit langsung tak rasa bersalah benda yang dia buat tak menjadi apa yang dia tahu setiap kali kami nak balik dia akan pesan nanti datang lagi yer!! ) jadi fikir-fikirkan lah jangan mudah tertipu dengan bomoh cap ayam.


Ok cukuplah atuk berceloteh hehe biar kita balik ke topik asal , disini biar atuk terangkan masalah yang insyallah bersesuaian dengan upacara ini 

1 ) Suami atau isteri anda semakin jauh , maksud atuk macam sudah hilang perasaan kasih dan sayang . Suka menjauhkan diri dari anda

2 ) Kekasih atau tunang anda minta putus kerana ia merasakan tidak serasi dengan anda tetapi tidak membabitkan pihak ketiga

3 ) Anak , ibubapa , saudara mara atau kenalan yang rapat dengan anda suatu ketika dulu dan anda juga sangat sayang dan hargai orang tersebut tetapi sudah semakin tidak sukakan anda , menjauhkan diri dari anda atau mengelak untuk bertemu dengan anda

4 ) Tempat kerja atau tempat tinggal anda mempunyai seseorang yang anda suka ( bini , laki , kekasih atau tunang orang jangan nak kebas juga ok tak baik cari yang single ok ) tetapi si dia cuma mengangap anda sebagai rakan sahaja . Ingin dapatkan si dia insyallah boleh .


Apa yang anda perlu jika anda mempunyai masalah ini dan ingin pertolongan dari atuk

1 ) Berjumpa dengan atuk dan juga bomoh tersebut kerana anda perlu berada ditempat ritual ini dijalankan ( rumah bomoh siam tersebut ) , bank in duit buat cara jarak jauh atuk minta maaf sebab atuk tidak dapat menolong dengan cara jarak jauh . Jadi jangan malu untuk berjumpa jika ingin masalah diselesaikan , atuk faham ramai yang malu dan segan untuk berjumpa secara bersemuka dengan atuk dan bomoh siam tersebut untuk menceritakan segala masalah . Jangan risau setiap manusia ada masalah sendiri , macam atuk pun ada juga masalah nya hehehe .

2 ) Gambar orang yang ingin dituju ( standard saiz ) , kalau saiz kecil memang tidak boleh.

3 ) Sirih dan pinang untuk upacara tersebut

4 ) Anda perlu buat ritual tersebut di rumah bomoh siam tersebut untuk 3 malam berturut-turut ( setiap ritual cuma mengambil masa dalam sejam hingga 2 jam sahaja )

5 ) Pengerasnya adalah rm650.00 untuk 3 malam berturut-turut ( maksud atuk bomoh akan ambil pengeras RM650.00 pada hari pertama ritual tersebut sahaja dan hari seterusnya tiada lagi bayaran cuma anda perlu letak 20 sen dalam dulang sirih pinang ).

6 ) Jaminan yang diberi bomoh thai adalah dalam 3 minggu akan dapat lihat hasilnya kalai anda masih tidak berpuas hati dalam 3 minggu selepas upacara tersebut boleh terus datang jumpa atuk kita pergi jumpa bomoh tersebut dan yang pasti tiada bayaran selepas itu dikenakan . Semuanya percuma selepas itu sampai anda puas hati.

Atuk tolong ikhlas sahaja sebab sekarang atuk banyak masa terluang tetapi jika niat sudah tercapai jangan la lupa msg atau mail tak pun telefon atuk ucap terima kasih ya  . Ucapan terima kasih tu pun atuk dah anggap upah yang lumayan untuk niat atuk nak menolong ni .

Kalau ada sebarang pertanyaan boleh mail atuk di :

PAKMATBOMOH@YAHOO.COM

Negeri : KEDAH DARUL AMAN 





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.