Tuesday 30 April 2013

PERUBATAN CARA THAI MENGUNAKAN PATUNG ( PISAHKAN ORANG )

PERUBATAN CARA THAI MENGUNAKAN PATUNG ( PISAHKAN ORANG )

Sekadar Gambar Hiasan

Assalammualaikum atuk ucapkan kepada yang beragama islam dan selamat kepada yang bukan beragama islam. Post atuk kali ni bukan untuk memecah belahkan orang tapi untuk menolong mereka yang mempunyai masalah sahaja. Pasti ramai yang sudah tahu mengenai bomoh siam yang sememangnya menjadi perubatannya untuk melahirkan perasaan cinta , serta membuat orang saling membenci. Disini atuk akan memberikan senarai masalah yang mungkin dihadapi oleh rakan-rakan semua tetapi tidak tahu cara untuk mengatasinya, mungkin ada antara rakan-rakan semua yang sudah habis ribuan ringgit dengan mengunakan perkhidmatan bomoh online atau pun bomoh ditempat rakan-rakan berada tetapi masih tidak menjadi.


Biar atuk senaraikan contoh-contoh masalah yang sesuai mengunakan perubatan cara patung ini :

1 ) Suami / isteri mempunyai kekasih gelap atau pun lebih senang kita simpulkan curang .

2 ) kekasih hati ( sama ada sudah bertunang atau belum ) dirampas orang tidak kira sama ada lelaki atau perempuan

3 ) Tidak berpuas hati dengan rakan sekerja yang kerjanya tidak la bagus sangat tapi bodek sahaja lebih sampai rapat dengan orang atasan sehingga menganggu periuk nasi rakan-rakan.

4 ) Suami ingin berkahwin lain atau sudah pun berkahwin , oleh sebab perbuatan tersebut anda rasa kehidupan semakin susah akibat bermadu tambahan pula suami lebih pentingkan isteri muda dan mengabaikan anda serta anak-anak . Jadi patung ini berguna untuk membuat suami anda dan isteri mudanya semakin benci antara satu sama lain

5 ) Isteri minta cerai untuk berkahwin dengan lelaki lain tanpa menghiraukan anda dan anak-anak


Apa yang diperlukan jika rakan-rakan ingin mengunakan perkhidmatan ini :

1 ) Yang paling penting sekali adalah berjumpa dengan pihak atuk dan juga bomoh siam tersebut , jika ada antara rakan-rakan ingin bank in duit dan menyuruh bomoh siam tersebut buat cara jarak jauh maaf permintaan rakan-rakan atuk akan tolak mentah-mentah. Disini atuk tegaskan tiada unsur main-main jika rakan-rakan memang bersungguh untuk menyelesaikan masalah tersebut jadi jangan malu untuk berjumpa dan nasihat atuk berhati-hati dengan bomoh yang mengaku mampu berubat jarak jauh tanpa berjumpa takut duit melayang masalah tidak selesai.

2 ) Gambar kedua - duanya sebagai contoh jika suami anda berkahwin lain sila sediakan gambar suami anda dan juga gambar isteri mudanya , saiz gambar adalah besar ( standard saiz )

3 ) Sirih dan pinang untuk upacara tersebut

4 ) Ini adalah paling penting , cari pokok asam di negeri rakan-rakan . Gunanya pokok asam ni adalah selepas selesai upacara membuat patung tersebut anda di minta untuk menanam patung tersebut di bawah pokok asam tersebut jadi carilah lokasi pokok asam yang sesuai ( insyallah kalau semua ini dipenuhi hasilnya dapat di lihat dalam tempoh 3 minggu sahaja ) . Jika anda mahu menyuruh bomoh siam terbabit tolong tanamkan ditempat bomoh tersebut upah bomoh tanam akan dikira lain dan yang paling penting jika negeri lain atau lokasi terlampau jauh antara tempat bomoh tanam dan tempat anda tinggal kesannya terlalu lama untuk anda lihat hasilnya jadi atuk rasa cari dan tanam ditempat anda tinggal lebih baik.

5 ) Wang pengeras untuk bomoh siam adalah RM750.00 dan jika dalam tempoh yang dijanjikan masih belum juga menampakkan hasil jangan risau boleh hubungi atau terus beritahu atuk kita pergi terus ke rumah bomoh tersebut untuk tindakkan selanjutnya dan yang paling penting tiada sebarang bayaran dikenakan jika patung tersebut masih belum memberikan hasil yang anda inginkan , apa yang anda perlu tahu disini bomoh ini akan buat sampai berjaya bayaran adalah sekali sahaja tetapi selalunya dari pengalaman atuk sendiri tidak pernah ada yang gagal untuk sekali percubaan kalau ada pun selepas berjumpa semula dengan bomoh tersebut masalah tersebut dapat juga diselesaikan.

Atuk pula ?? mesti ada yang tertanya-tanya dalam hati atuk nak komisen juga ke sebab tolong ni kan ? Biar atuk terus terang atuk tolong semua ni ikhlas tetapi jika dah berjaya nanti cukuplah sekadar sms atau mail atuk ucap terima kasih dan kalau ada yang ikhlas nak beri habuan untuk atuk , atuk terima sahaja hehe gurau saja .

Jika ada sebarang pertanyaan boleh mail atuk di :

PAKMATBOMOH@YAHOO.COM

Negeri : KEDAH DARUL AMAN 




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.